03.12.2008 America West Ride

Szczegóły:

W tym sezonie wprowadziliśmy do naszej oferty nowość jaką są organizowane przez naszą firmę wycieczki motocyklowe po zachodnich terenach USA czyli Arizona,Nevada oraz Kaliforni.
Każdy z pasjonatów motocykli może przeżyć niezapomnianą wyprawę na motocyklu w ciepłych klimatach Dzikiego Zachodu.

Cena wycieczki:
- 4500 $ od osoby-kierowcy
( zmiana ceny poniewaz w Las Vegas zostajemy dwie noce oraz w cenie jest wycieczka busem do Los Angeles, Hollywood, Long Beach. Dodatkowo NOWOSC : bedziemy w Meksyku !!! ) (w tym: przelot w obie strony liniami British Airways, wynajęcie motocykla, zakwaterowanie na całej trasie wycieczki, pełne ubezpieczenie,odbiór z lotniska i przewóz na lotnisko, opieka rezydenta i przewodnika mówiących po polsku)

- 3300$ od osoby-pasażera
(w cenie świadczenia jak w przypadku kierowcy poza wynajęciem motocykla)

Na trasie wycieczki będzie można zobaczyć m.in. Wielki Kanion Kolorado,historyczną drogę Route 66, rezerwat Indian Hulapai,poczuć klimat hazardu w Las Vegas oraz rozkoszować się jazdą w słonecznym klimacie Zachodniego Wybrzeża Kaliforni.

Dla naszych klientów oferujemy do dyspozycji motocykle marki:
-Harley-Davidson
-Honda Gold Wing
-BMW
-Yamaha
-Kawasaki

UWAGA - dla osob nie posiadajacych prawa jazdy kat A proponujemy motocykle trojkolowe dla ktorych w USA obowiazuje prawo jazdy kat B

Do dyspozycji Trojkołowce :
- Harley-Davidson
- Honda Gold Wing
- BMW
- Bombardier

trajka

JEST TO OFERTA PRZEZNACZONA DLA MOTOCYKLISTÓW DLATEGO NIEZBĘDNE JEST POSIADANIE PRAWA JAZDY KAT "A" ORAZ DOŚWIADCZENIA W JEŻDZIE MOTOCYKLEM
Wymóg posiadania prawa jazdy kategorii "A" nie dotyczy pasażera.

UWAGA!
Pierwsza wyprawa juz 1 marca 2009!

Sponsorzy:

Parnetrzy:

WIELOLETNIE DOSWIADCZENIE W BRANŻY MOTOCYKLOWEJ POZWALA NAM ORGANIZOWANIE IMPREZY DLA MOTOCYKLISTÓW NA NAJWYŻSZYM POZIOMIE.

WELCOME TO AMERICA !!!
Poniżej przedstawiamy dokładny opis całej wycieczki. Staraliśmy się przekazać Państwu jak najdokładniej cala trasę. Nie jesteśmy w stanie przekazać emocji , piękna i przestrzeni. Opisy zawierają jedynie fakty a przygoda jest tam, za oceanem. Motocykle również czekają na każdego , kto zdecyduje się poczuć smak amerykańskiej przestrzeni , historii i z siedzenia motocykla zobaczyć to co do tej pory widzieliśmy w filmach czy w marzeniach. Zapraszamy wszystkich motocyklistów do tej wspanialej podróży.

Dzień pierwszy :
Przylot na lotnisko do Phoenix w Arizonie.
Odbiór z lotniska i zameldowanie w hotelu.
Czas wolny i odpoczynek po podróży. Aklimatyzacja czasowa

Dzień drugi :
Wyjazd do wypożyczalni motocykli i odbiór wcześniej wybranego i zabukowanego motocykla. Tankowanie do pełna. Przygotowanie się do wyjazdu dnia następnego. Spakowanie bagaży podręcznych.
Czas wolny

Dzień trzeci :
Trasa do przejechania : Phoenix – Sedona 181 mil ( 290 km )

Wyjazd z hotelu o godzinie 9 rano
Droga z Phoenix do Wickenburg.
- Wickenburg - obiad w restauracji Twin Wheels. Typowa amerykańskie jedzenie. Postój około godziny. Pogawędka o najbliższym odcinku trasy – wjeżdżamy w góry wysokie i kręte. Następnie wyjazd w kierunku Prescot ( 62 mile – 2 godziny jazdy ) na drogę 89. Tankownie na stacji paliw Shevron. UWAGA : 20 mil za Wickenburg droga bardzo ostro w górę i bardzo ostre zakręty. W górach kilka postoi na View Area – zdjęcia, papieros, łyk wody.
- Prescot – opcja postoju w ryneczku obok salonu Harley-Davidson
Dalej jedziemy drogą 89 aż do rozjazdu na 89A. Ostro w górę, liczne zakręty z ograniczeniem do 15 MPH. Możliwy postój na serpentynie 180 ' z widokiem na dolinę.
- Postój w Jerome – studencko-hipisowskim mieście z pięknym widokiem na czerwone skały Sedony. Po wyjeździe z Jerome dojeżdżamy do Sedony. Udajemy się do hotelu.
Koniec trasy

ODCINKI W DNIU
Phoenix – Wickenburg : 55 mil, 1 godzina, 17 minut
Wickenburg – Prescot : 63 mile, 1 godzina 37 minuty
Prescott – Jerome : 36 mil, 1 godzina
Jerome – Sedona : 27 mil, 43 minuty

Dzień czwarty :
Trasa do przejechania : Sedona – Seligman na Rout 66 – 246 mil ( 394 km )

Wyjazd z hotelu o godzinie 9 rano. Śniadanie i tankownie motocykli do pełna. Zaraz po wyjeździe z miasta rozciągają się potężne, czerwone skały otaczające miasto i okolice, Dojeżdżamy do :
- Flagstaf – wyjeżdżając po lewej stronie Historic Club 66. Kierujemy się na drogę 89. Ostatnie tankownie na stacji Shell przed Grand Canyon w miejscowości Cameron ( rezerwat Indian Navaho ). Przerwa na Lunch.
Dojeżdżamy do parku Grand Canyon. Opłata za wjazd do parku : ok 25$.UWAGA : dzikie zwierzęta – PUMY, Kuguary. W parku postój na punktach widokowych. Wyjazd do Williams. Tutaj tankujemy i jemy obfity obiad. Z Wiliams kierujemy się na Ash Fork – jest to początek historycznej drogi Route 66. W Seligman koniec trasy. Nocleg w jednym z hoteli na trasie 66. Kolacja i napoje inne w jednej z historycznych restauracji.

Sedona – Flagstaf : 31 mil, 52 minuty
Flagstaf – Grand Canyon : 113 mil, 2 godziny, 10 minut
Grand Canyon – Williams : 56 mil, 1 godzina
Williams – Seligman: 46mil, 41 minut

Dzień piąty :
Trasa do przejechania : Seligman – Las Vegas 203 mil ( 325 km )

Wyjazd z hotelu o godzinie 9. Jedziemy drogą Route 66. Pierwszy postój w historycznej stacji paliw w :
- Huckberry. Nostalgiczna stacja, stare auta, sklep z pamiątkami z Toute 66, wrzucamy coś na ząb i jedziemy dalej.
Następnie dalej Route 66 jedziemy w kierunku Kingman. Dojeżdżamy do :
- Kingman – tankowanie motocykli i kierujemy się na Las Vegas drogą 93.
Po przejechaniu 76 mil, 1 godzina 26 minut dojeżdżamy do granicy Arizona - Nevada na tamie Hovera
Ostatni odcinek do Las Vegas to 43 mile, 54 minuty jazdy. Dojeżdżamy do :
- Las Vegas – tu kończy się nasz kolejny dzień jazdy - „Viva las Vegas” - Cała noc przed nami !!!

Seligman – Hackberry : 60 mil, 1 godzina,30 minut
Hackberry – Kingman : 25 mil, 42 minuty
Kingman – Las Vegas : 118 mil, 2 godziny, 18 minut

Dzień szósty i siódmy :
Trasa do przejechania : Las Vegas – Twentynine Palms 190 mil ( 304 km )

Wyjazd godzina 9. Z wielkim żalem opuszczamy Vegas...
Autostrada nr 15 do granicy stanu z California. Na 58 mili zjeżdżamy na pustynie – woda , paliwo, wiadomość do rodziny... Wjeżdżamy do Parku Narodowego MOJAVE – jedziemy smrodkiem pustyni Mojave. Po 2 godzinach przecinamy Bazę wojskowa Marines i kierujemy się do Twentynine Palms. Tu postój , tankowanie , załatwiamy wszystkie potrzeby.
Stąd ruszamy stara droga przez Park Narodowy JOSHUA TREE ( Drzewo Dżoszuły ).
Dojazd do Indio – hotel.

Las Vegas – Twentynine Palms : 192 mile , 5 godz. 46 min
Twentynine Palms – Indio : 82 mile , 2 godz. 36 min

Dzień ósmy:
Trasa : Twentynine Pals - Dyna Point 195 mil ( 312 km )

Wyjazd godz 9. Niemal natychmiast za Indio wysoko w gore !! Piękny widok na miasto. Cały czas pion i serpentyny. Przez najbliższe 25 mil ( 40 km ) bez przerwy oesy i w góry. Wjeżdżamy do Parku Narodowego SAN BERNARDINO. Odpoczynek i lunch w miejscowości Hemet. Po 36 milach ( 57 km ) ponownie wysoko w górę. Przepiękny widok z lotu ptaka na jezioro i dolinę San Bernardino Natl. Forest. Wjeżdżamy do Parku Narodowego CLEVELAND gdzie kalifornijscy motocykliści szkolą swe umiejętności na słynnym “ Ortega Highway”. Ostro w dół , wąsko i nieskończona ilość zakrętów. Setki motocykli i piękny widok. Zbliżamy się do ORANGE COUNTY – już czuć PACYFIK !!!
Ocean wita nas w San Juan Capistrano i juz nas nie opuści. Historyczna droga nr 1 PCH ( Pacific Coast Highway ) wciąż patrząc na fale oceanu jedziemy do Oceanside gdzie pozostaniemy 2 dni aby... PLAŻOWAĆ ? i podziwiać kalifornijskich surferów.

Dzień dziewiąty:
Oceanside – Los Angeles, Hollywood 230 mil ( 368 km w dwie strony )* opcjonalnie- wycieczki, odpoczynek.
- Całodniowa wycieczka motocyklami wzdłuż Pacyfiku przez Newport Beach , Huntington Beach do Long Beach lub całodniowa wycieczka busem i z przewodnikiem do Los Angeles , Hollywood ( z uwagi na ogromne i niebezpieczne korki dojazd motocyklami nie zalecany ).

Dzień dziesiąty :
Dyna Point - Calexico / Mexicali 198 mil ( 316 km ) NOWOŚĆ !!! Bedziemy w Meksyku !
- Zostajemy na noc w Calexico na granicy z Meksykiem. Wieczor spedzamy w Mexicali.

Wyjazd godz 9. Pożegnanie z ciepłym Pacyfikiem. Z Oceanside do Escondido szeroka wielopasmowa droga. W Escondido odbijamy na boczna , stara drogę 78 i pniemy się ponownie wysoko w góry. Po 100 milach dojeżdżamy do Parku oraz pięknego górskiego jeziora SALTON SEA – tu odpoczniemy. Po 38 milach zobaczymy z góry blask pustyni święcącej na pomarańczowo w dole. Za Brawley gdzie zatankujemy i zjemy lunch wjedziemy w prawdziwa piaszczysta pustynie. Widoki żywcem z Sahary ! Przez piachy mamy juz tylko 78 mil do granicy z Arizona. Dojeżdżamy do Blythe i zostajemy na noc.
Zegnamy się z zieloną Kalifornia.

Dzień jedenasty
Calexico - Phoenix 277 mil ( 443 km ) Najdłuższa trasa !!!

Wyjazd tradycyjnie o godz 9. Wjeżdżamy do Arizony i na 25 mili zjeżdżamy z autostrady nr 10 na stara międzystanową drogę nr 60. Lunch w przydrożnej kowbojskiej kuchni. To farmerskie tereny i trzeba uważać na krowy. Po 70 milach dojeżdżamy do Wickenburg i zamykamy pętle. Obiad w restauracji Twin Wheels – tam gdzie rozpoczęliśmy przygodę. Do Phenix pozostaje juz tylko 50 mil. W drodze powrotnej mała niespodzianka : Jezioro LAKE PLEASANT. Ostatnie foty wśród kaktusów z widokiem na błękitne jezioro. Do Phoenix juz tylko 30 mil i trzy Stany oraz prawie 2000 mil za nami ( 3200 km ). Powrót do hotelu.

Phoenix

Phoenix to ogromne i piękne miasto. Do dyspozycji bezpłatne baseny , korty tenisowe ( oświetlone cala noc ). Multikina Harris , I MAX , Ogromne MALL – centra handlowe ( zakupy dla rodziny ). Wieczorem wspaniale restaracje , kowbojskie bary , nieskończona ilość motocyklowych pubów. Odpoczynek po podróży również wskazany..
Po powrocie do Phoenix wycieczka do Rawhide (starówka)...http://www.rawhide.com/

Trasa wycieczki:
- FLAGSTAFF
- Grand Canyon
- Williams
- ROUTE 66 (Hackbery 66 Store)
- LAS VEGAS
- Victorville
- OXNARD
- Santa Monica (Zachodnie Wybrzeże)
- LOS ANGELES (Miasto Aniołów)
- Long Beach (Zachodnie Wybrzeże)
- OCEANSIDE
- Brawley
- Blythe
- Wickenburg
- PHOENIX (Meta)

Szczegółowe informacje można uzyskać telefonicznie pod numerem: (0-75) 75-18-011 lub 0-501-222-108 od poniedziałku do piątku w godz. 10:00 - 18:00 oraz w soboty od 10:00 - 14:00.
Również drogą e-mail: centrum.motocyklowe@gmail.com

Konto dolarowe:
Millenium Bank: 42 1160 2202 0000 0000 3659 6984

Czekamy na was !!!!!!
SEE YOU IN AMERICA !!!!!!!!!!!

Informacje wizowe
Wizy do USA - pobierz wniosek

WYPRAWA NIE TYLKO NA HARLEY'ACH!!!

:: zobacz wszystkie wydarzenia ::

Leo Vince
Hot Cars
Untitled Document

Wyprodukowano w www.softegro.pl | Wszelkie prawa zastrzeżone dla Centrum Motocyklowe Jelenia Góra